Wybrane realizacje - Projekty graficzne


Newslettery

Newsletter - elektroniczna forma biuletynu – czasopisma rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów.

Bardzo popularne są newslettery poświęcone informacjom - gdzie w formie części lub całości tekstu - internauci mogą zapoznać się z najnowszymi wydarzeniami. Prenumerata newsletterów może być płatna. Ta forma spotykana jest najczęściej w przypadku wydawców specjalistycznych. Jednak najczęściej subskrypcja newsletterów jest bezpłatna.

Logotypy

Logotyp - forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej.

Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji. Logotypy często rejestrowane są jako znaki towarowe.

Wizytówki

Wizytówka - towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

Bannery

Banner (z ang. sztandar, transparent) jest formą reklamy, komunikatu lub innego przekazu. Najczęściej jest to wydrukowany na płachcie materiału przekaz informacyjny lub reklamowy.

W Internecie banner to graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będąca odnośnikiem do strony promowanego produktu.

Ulotki i Plakaty

Ulotki - przekazuje niezbędne informacje o działalności instytucji, firmy albo organizacji politycznej.

Ulotki zawierają najczęściej informacje typu programów teatralnych czy kinowych, urywki katalogowe bądź prospekty handlowe opisujące pojedynczy produkt lub ofertę firmy.

Plakat – projekt dużego formatu (co najmniej A2), o charakterze propagandowym lub reklamowym, służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w witrynach).

Roll-up

Roll-up - rodzaj nośnika dla plansz graficznych, stojak. Jest wykorzystywany przy przeprowadzaniu prezentacji, a także jako element wspomagający reklamę podczas targów czy na stoiskach wystawowych. Doskonale sprawdza się w prezentacjach wizualnych w formie plakatów, fotografii czy makiet pomocniczych.

Projekty roll-up przygotowane na Międzynarodowe Targi Szczecińskie. Roll-upy ozdabiały stoisko firmy CSN.